Author Topic: Original Brabus 1st edition vurderes solgt  (Read 338 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline smartbrabus

Original Brabus 1st edition vurderes solgt
« on: 04 September 2017, kl: 07:45:39 »
Vurderer å selge min sorte brabus 1st edition cab. Bilen har vært i mitt eie i mange år og servicer og rep er gjort av kanskje norges fremste smartmekaniker Phi samt smartbil i oslo.

Motoren ble totaloverhalt på ca 80.000km. Dokumentasjon for dette kan fremskaffes. I skrivende stund har bilen rullet 130.000 km.

Byttet alle slitedeler jevnt og trutt. De siste årene kan nevnes startermotor, motorfeste, bremser, bærearmsforinger, dempere og mye mer. Gode dekk på både sommer og vinter. 17 orig brabus på sommer og 15 alu vinter.

Bilen har alltid gått som en klokke og er fortsatt like god. Det eneste problemet er en feil på caben som gjør at denne ikke funker som den skal.

Offline marvoc

Re: Original Brabus 1st edition vurderes solgt
« Reply #1 on: 05 September 2017, kl: 00:26:31 »
Bilder pris er fint. Ser du har gjort mye med bilen. Pengene for du nok desverre ikke igjen.

Offline smartbrabus

« Reply #2 on: 07 September 2017, kl: 03:01:20 »
Skal få ordnet det.

Hva er realistisk pris? Nedi Europa ser jeg denne bilen har blitt solgt for overraskende høye summer. Det er vel en samle bil i noens øyne. Vet ikke hvor mange eksemplarer det er i Norge.

Offline marvoc

« Reply #3 on: 07 September 2017, kl: 18:28:39 »
Usikkert og si. 

Jeg fant to på mobile.de

Dem hadde kjørt rundt 100000 og lå på snart 16000kr. Så sånn var det.  Du kan jo sammenligne litt med hva biler går for på finn uten og ts med at det er en brabus

Offline hanssen77

• nybegynner
  • *
  • Smart
« Reply #4 on: 08 September 2017, kl: 00:38:44 »
Spendt på bilder etter hvert. 👍😊
Smart Fortwo 450