Author Topic: Autostern dårlig behandling.  (Read 1992 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ralli

• 2005 brabus exclusive
Autostern dårlig behandling.
« on: 07 September 2012, kl: 12:29:25 »
Vil bare dele min erfaring med delelager autostern. Gjentatte ganger har jeg ringt og bestilt toppakning tennplugger , tauekrokdeksler og speiljustbryter. Da selger ikke fant speilbryter å skulle sjekke ut d å ringe tilbake lot jeg d gå 3-4 dager før jeg purret på denne telefon. Traff da en annen som var ukjent med dette da d tross alt var brukt regnr. Tok derfor opp bestillingen på nytt. Da di hadde et annet navn på regnr ba di meg sende kopi av vognkort så di fikk lagt inn riktige data. Å deler skulle bestilles sendes meg. Ca 1 uke +- skulle d ta. Forventet å få en bekreftelse på dette, men lot bare tiden gå ca 14 dager. Før jeg ringte på nytt å traff en ny kar som verken kunne finne det ene eller det andre. Da valgte jeg å droppe hele saken og ringte cylmo hær i trondheim å jo da di kunne hjelpe med toppakning , ventiler og plugger di. Så nå blir d forhåpentligvis brabus på vegen igjen da turbon som ble bestilt fra qualityparts england samme dag som jeg kontaktet autostern nå ligger å gliser hjemme. Qualityparts.uk skal ha takk for meget god service og nøye behandlig per mail før di sendte turboen og forsikret seg om at di sendte riktig første gang. NB: er ikke ute etter å gruse noen her, bare dele min opplevelse og frustrasjon for dette.

Offline Phi Huynh

Re: Autostern dårlig behandling.
« Reply #1 on: 25 October 2012, kl: 22:05:45 »
uten å rakke ned på autostern, men heller fortelle min erfaring som kunde som privatperson(etter at jeg slutta)..

Utrolig dårlig. Enough said.. Deler som ikke er plukket ut av hyllene og lagt til side selv med en ukes tid på seg.. Når man kommer å henter delene så tar det 30 min å plukke sammen delene og legge dem i en pose.
Jeg har fått nytt telefon nummer. Send meg pm om du trenger det.
Mercedes CLK500 ræcerbil
Tidligere smart guru på Autostern, nå tekniker og kurs instruktør @ Robert Bosch Automotive Aftermarket Norge.
Trenger du rep/feilsøk på din smart, pm meg. Har egen StarDiagnose og WIS/EPC +

Offline ralli

• 2005 brabus exclusive
« Reply #2 on: 26 October 2012, kl: 08:26:01 »
Har du slutta?  Funnet på no bedre? Ja Ja samma hvor du er, du glemmer vel ikke smart kunstene likevel så vi på forumet har vel gleden av din ekspertise likevel ;).

Å for dere som måtte lure. Alle delene jeg fikk fra div leverandører rundt om. Gjorde slik at nå er jeg igjen LYKKELIG fører av en 2005 Smart Roadster BRABUS exclusive. å alt virker okey :D PS: Mye snø i midtnorge = MYE Smart moro. :P

Må jo også få si. Jeg har skrudd på verre biler da. Brukte ca 10timer på lørdag, fra bilen rullet inn til ut igjen.
da var motor ut/inn, 3 ventiler, turbo, plugger og medfølgende pakninger og  bolter byttet.
Dette var første gang for meg å ut med motor i smart da.
« Last Edit: 26 October 2012, kl: 08:39:42 by ralli »

Offline Phi Huynh

« Reply #3 on: 01 November 2012, kl: 22:08:03 »
Har du slutta?  Funnet på no bedre? Ja Ja samma hvor du er, du glemmer vel ikke smart kunstene likevel så vi på forumet har vel gleden av din ekspertise likevel ;).

Hehe.. Se egen tråd ang sluttet hos autostern.

Glemme smart kunstene er det lenge til jeg gjør.. :P Er mye smart jobber på siden her gitt. :)
Jeg har fått nytt telefon nummer. Send meg pm om du trenger det.
Mercedes CLK500 ræcerbil
Tidligere smart guru på Autostern, nå tekniker og kurs instruktør @ Robert Bosch Automotive Aftermarket Norge.
Trenger du rep/feilsøk på din smart, pm meg. Har egen StarDiagnose og WIS/EPC +