Author Topic: Jeg og Autostern har skilt lag.  (Read 1799 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Phi Huynh

Jeg og Autostern har skilt lag.
« on: 25 October 2012, kl: 19:14:06 »
Hei alle sammen.

Noen vet det, noen har hørt rykter om det, andre vet ingenting.

Det har seg nå slik at jeg og min samboer har fått en liten jente, og på bakgrunn av det har vi kjøpt ett nytt hus på utsiden av Oslo(klemmestrud). I den forbindelse ville reiseveien blitt veldig lang pga oslo-rushet på ring3 om morgenen og ettermiddagen. Derfor besluttet jeg meg å gi meg på smart og heller finne en jobb i rettning Ski. Det er ca 1 mnd siden jeg hadde min siste arb.dag på autostern.

Veldig trist avgjørelse for meg å ta, siden disse bilene er det jeg har holdt på med i 5år og kjenner dem inn og ut. Jeg var også første ever i Norge til å utføre fagprøven på en smart bil. :)

Da jeg sluttet mistet autostern hovedkompetansen sin på smart. For all del, de som er igjen er ikke helt inkompetente på smart heller, men nivået har sunket drastisk etter hva jeg har hørt av kunder som har vært der etter at jeg sluttet. For dere som også kjenner Florina som jobber der med smart, så har hun valgt å flytte tilbake til Tyskland iløpet av vinteren. Der forsvinner også mye kompetanse desverre. Da er det kun Thet igjen på smart avdelingen.

Da er det nevnt, så dersom noen har hørt rykter om hvorfor jeg ikke jobber der lengre så vet dere det. Jeg valgte å si opp jobben og avsluttet arbeidsforholdet pent og ryddig.

Jeg vil fortsatt kjøre Brabus'en min og jeg vil fortsatt følge med på forumet. Jeg kan nå være mer behjelpelig enn det jeg kunne være før. :) Skal ikke skilles fra smart miljøet så lenge jeg lever.

Også vil jeg takke alle dere som har hatt bilen sin på autostern og som jeg har hatt gleden av å jobbe på. :D

Spør om det er noe.

ps. Jeg jobber nå for Mitsubishi i Ski. Bilforum Follo AS heter bedriften. Den ligger ved Nygårdskrysset for de som er kjent i området.

Jeg har fått nytt telefon nummer. Send meg pm om du trenger det.
Mercedes CLK500 ræcerbil
Tidligere smart guru på Autostern, nå tekniker og kurs instruktør @ Robert Bosch Automotive Aftermarket Norge.
Trenger du rep/feilsøk på din smart, pm meg. Har egen StarDiagnose og WIS/EPC +

Offline ralli

• 2005 brabus exclusive
Re: Jeg og Autostern har skilt lag.
« Reply #1 on: 26 October 2012, kl: 08:31:51 »
Litt synd da. Men hovedsaken er at ting i livet som er viktigere en jobb blir prioritert. Lykke til med Hus, Familie og Ny Jobb.

Offline Phi Huynh

« Reply #2 on: 26 October 2012, kl: 17:13:09 »
Litt synd da. Men hovedsaken er at ting i livet som er viktigere en jobb blir prioritert. Lykke til med Hus, Familie og Ny Jobb.

Ja, måtte i denne omgang prioritere familie og fritid.
Mercedes CLK500 ræcerbil
Tidligere smart guru på Autostern, nå tekniker og kurs instruktør @ Robert Bosch Automotive Aftermarket Norge.

Offline RoadieRobert

• Smartster!
« Reply #3 on: 26 October 2012, kl: 22:28:51 »
Kunne du ikke sluttet en dag senere? Jeg var inne med bilen den dagen du pakket sammen.
Jeg ble noen kroner fattigere, 6 timer jeg ikke får igjen og har fremdeles en cruice kontroll som ikke virker (skal sjekke ledningene selv en gang jeg føler for det). Du hadde sikkert funnet fort ut av det. :P

Lykke til med unge, nytt hus og ny jobb. Ny Mitsubishi stasjonsvogn neste?  :angel:
Gått over til kassebil(MPV)... :|

Offline Phi Huynh

« Reply #4 on: 01 November 2012, kl: 22:06:14 »
Kunne du ikke sluttet en dag senere? Jeg var inne med bilen den dagen du pakket sammen.
Jeg ble noen kroner fattigere, 6 timer jeg ikke får igjen og har fremdeles en cruice kontroll som ikke virker (skal sjekke ledningene selv en gang jeg føler for det). Du hadde sikkert funnet fort ut av det. :P

Lykke til med unge, nytt hus og ny jobb. Ny Mitsubishi stasjonsvogn neste?  :angel:

Hehe.. si ifra neste gang du er i Oslo/Ski området, så skal vi se hva vi får til. :)

Har siklet litt på en Mitsubishi ASX, men den kommer ikke med automat før om noen år, så da venter jeg til den tid.. Imens så har jeg kjøpt meg en C180Kompressor stasjonsvogn 2005 modell som skal være familie-slaven. Brabus'en er fortsatt bil nr1 for meg:)
Mercedes CLK500 ræcerbil