Author Topic: Erfaringer med Smart Tune?  (Read 1596 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Hugo_Hardnuts

• nybegynner
  • *
Erfaringer med Smart Tune?
« on: 02 August 2013, kl: 00:37:50 »
Hei. Er det noen her som har prøvd å bestille fra Smart Tune (www.smarttune.co.uk) og som har erfaringer å dele?

Offline Batmobile

• nybegynner
  • *
Re: Erfaringer med Smart Tune?
« Reply #1 on: 02 August 2013, kl: 10:54:51 »
Jeg bestilte en baklykt til roadsteren fra smarttune for et år siden og var veldig fornøyd med kommunikasjon og produktet for øvrig. Bestilte også en vindusviskermotor derfra for et par dager siden. Hyggelige og raske svar på mail. Så jeg er hvertfall fornøyd med de. Husker imidlertidig ikke hvor lang tid de brukte på å sende produktet, så det tør jeg ikke si noe om.

Offline stamnes86

• nybegynner
  • *
« Reply #2 on: 12 August 2013, kl: 11:43:55 »
Jeg har handlet der et par ganger. Pakka ble sendt etter ca 3 dager, som er ok. Godt innpakket var det, og tingene så bra ut. Ikke kjemperimelig butikk, men bra utvalg.
Enkelt å få tak i dem, og de ordner opp om det er noe. Jeg fikk feil type luftfilter til min fortwo, og kontaktet dem. En uke senere lå det riktig luftfilter i postkassen min, de brydde seg ikke engang med å få det andre i reur :)
Jeg handler lett der igjen.   :D

Offline Hugo_Hardnuts

• nybegynner
  • *
« Reply #3 on: 24 September 2013, kl: 21:28:51 »
Takker for svar. Ser de er betydelig billigere på bremser enn SPD og mine bør nok byttes ila. høsten, så da blir det nok en bestilling fra Smart Tune.

Offline marvoc

« Reply #4 on: 24 September 2013, kl: 21:32:01 »
SPD?? 

Offline marvoc

« Reply #5 on: 24 September 2013, kl: 21:35:25 »
tok den, hehe spart parts direct hehe

smart parts germany, kan sikkert også gie deg noen gode priser, og dersom du har mulighet hentet og montering i danmark århus, dersom du har mulighet for reiser, da slipper du også moms og di hehe

Offline Hugo_Hardnuts

• nybegynner
  • *
« Reply #6 on: 24 September 2013, kl: 21:49:51 »
Slitsomt med for mange tastetrykk vettu ;) Har en del bekjente i Danmark, så takk for tipset!

Ellers: Noen som har erfaringer med EBC Sports kontra EBC Ultimax bremseskiver?

Offline marvoc

« Reply #7 on: 24 September 2013, kl: 21:54:19 »
Snakk med smartpartsgermany@gmx.de  Bernd er han som driver, :-)  hils fra Marcus fra stavanger, som nettopp var innom :-)