Author Topic: Smart Roadster selges  (Read 275 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kise

• nybegynner
  • *
Smart Roadster selges
« on: 18 July 2018, kl: 20:29:15 »
Smart roadster, prosjekt selges.
God brukt smart selges,  kort fortalt :
Alt gikk åt skogen sakte men sikkert, dynamoen hadde satt seg etter en periode uten bruk, etter at nøklene hadde kommet ut av synk.
dette resulterte i at starteren brant av. (jepp idiotisk av meg, men den dro jo rundt så jeg trodde det var dårlig jording som vanlig)
Vel ny starter er montert, og ny dynamo ble kjøpt inn.
Denne fungerer ikke som den skal, og om den har reim på seg så slåes bare motoren av noen sekunder etter at man starter motoren.
Så feil dynamo medfølger.
"ny" bunnpanne med oljeplugg, "ny" starter.
Bakfangeren er skrudd av for å komme til.
Front høyere skjerm er av bilen for å bli plastsveiset, og lakkert over en sprekk (etter at jeg ble taua opp en bakke, og skjermen sprakk)
Viftebryteren som pleier å ryke på disse røyk, og ny ble kjøpt inn, men pluggen på kabelen lot seg ikke redde og jeg har bare plugget på noen av lederene.
Slik at man pr nå kun har hastighet en og 4 på vifta, men med litt fiks vil dette fungere bra igjen.

Totalt ender man opp med en bil som har stått seg snart ihjel, og selges som prosjekt.
Motoren har alltid gått bra for meg. (før det røyna på.)
Kalesjen fungerer bra, og gikk opp og ned som den skulle.
Jeg har "hengt" opp elektronikkstyringa / motorstyringen, slik at det ikke kan komme vann på den som tradisjonelt sett er et vanlig problem på disse.

Bilen står på Skarnes,  8 mil nordøst for Oslo.

Hva kan man få for denne da?, 10 000 ?
47610383